Luca

2019. május 03. 01:05 - rucza

Úton vagyok az unokahúgomékhoz, akinek az esküvőjén megismertem Tonyt. Rég nem láttam őket. Kicsit félek. Kate, az unokahúgom, most írt egy üzenetet, hogy Tony is ott lesz. Sajnálja, nem tudta, hogy jön, csak betoppant. 20 percre vagyok az unokahúgoméktól. Közel 9 órája vagyok úton, visszafordulni nagyobb baromság lenne, mint oda menni. Pörögnek a gondolatok a fejemben. Vajon mi fog ebből kisülni?
Belépek a házba a teraszajtón keresztül. Valahogy megszoktam, hogy arra közlekedek. Felderengenek a régi emlékek. Tonyval itt találkoztam először, ebben a konyhában. Egymás szemébe néztünk és tudtam, hogy hazaértem. Most minden más. Most is ott ül az asztalnál, pont azon a széken, ahol akkor, de most a telefonját nyomkodja, fel sem emeli a fejét.
Nem beszélek Tonyval már régóta. Megromlott a viszonyunk, nem kommunikálunk. Én nem írok neki, ő nem ír nekem.
Kate izgatottan kérdi tőlem:
- Luca nem jött?
- Nem. Luca a barátnőjével Emma-val, meg a szüleivel kalandtúrázik. Sok lett volna neki ez a 9 óra autózás. Így legalább kitombolja magát a két kiscsaj. Nekem meg 3 nap szabad lesz, miután visszamentem Berlinbe.
- És az apja?
- Nem foglalkozom vele. Akkor sem érdekelte Luca, mikor megszületett, miért most kezdené el? Azt csinál, amit akar.
- Meddig maradsz?
- Holnap elmegyek a fővárosba, találkozom Tom-mal. Régen láttuk már egymást, jó lesz beszélgetni.
Luca a lányom. Már 5 éves, oviba jár. Tony az apja. Mindenki tudja, hogy ő az. Ő is tudja. Mikor megtudtam, hogy terhes vagyok, megírtam neki, hogy beszélnünk kéne. 3 napig vártam, hátha reagál valamit az üzenetre, aztán megírtam neki, hogy terhes vagyok. Arra sem reagált. Amikor megszületett Luca, elküldtem neki a fényképét, amit a kórházban készítettek róla. Nem reagált arra az üzenetre sem. 5 éve nem foglalkozik a lányával. Csak él a világban, füvezik és koncertekre jár. Belőlünk nem kér.
Ha Agatha és Rike - Emma szülei - nem lettek volna, ha nem segítenének annyit, akkor nem tudom hol lennék Lucával. Agatha tudta, hogy Luca nem bírná a több mint 9 órás autóutat Berlinből, így felajánlotta, hogy elviszik Lucát is a kalandparkba.

Tony végig hallgatta beszélgetésünket, de egy percre sem emelte fel a tekintetét a telefonjáról. David, Tony egyik cimborája is értetlenül néz körbe. Ő sem érti Tony viselkedését.
Senki sem érti.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagtukor.blog.hu/api/trackback/id/tr5514800266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása