Szilveszter

2019. május 12. 00:08 - rucza

Ebben a történetben nem a saját bőrömben vagyok. Nem azt éltem át, amit az én lelkem átélt, hanem azt, amit egy másik lélek. Nem tudom másképp elmondani. Én voltam Tony csaja.

Szilveszter van.
Tony cibált el erre a buliba, ahol csak Davidet és Johnt ismerem, senki mást. Itt van John csaja is, Kate. Vagy a felesége? Mit tudom én. A kislányukat a nagyszülőknél hagyták, és most örül, hogy egy kicsit kiszabadult.
Nem ismerem ezt a helyet, még sosem voltam itt, de egyre többen vagyunk... Már minden asztal foglalt, és az álldogálók is egyre többen vannak. A bárpulthoz képtelenség közel kerülni. A három fiú el is tűnt, itt hagytak Kate-el, de nem nagyon van közös témánk. Fura lány Kate, és nekem túl komoly. Kéne valami lazító. Tony és David hozott füvet, de nekem az nem elég. Azon gondolkodom, hogy itt hagyom Kate-et én is, és a fiúk után megyek. A fű is jobb a semminél.
Előkerülnek a fiúk. Ennyit a fűről, itt ragadtam. Ők már jól érzik magukat. Jönnek még velük mások is, akik a társasághoz tartoznak. Hülyén érzem magam, bár Tony úgy mutat be, hogy a barátnője vagyok.

Jól elvagyok Tony-val, de ez nem az a mindent elsöprő szerelem. Csak úgy vagyunk. Néha érzem, mintha máshol járna. Egyszer valaki másnak szólított szex közben. Nem értettem, hogy kinek, olyan halkan motyogta. De egy másik nő nevét mondta, az biztos. A két asztallal arrébb ülő társaság egyre hangosabb. Ők is jól szórakoznak. Lehet, át kéne ülnöm hozzájuk, ebből a társaságból nagyon kilógok.
Ahogy telik az idő, és közeledünk éjfélhez, egyre jobb a hangulat. Egyre lazább mindenki. Most sikerült beverekednem magam az asztalhoz, akkora a tömeg. Leülök Tony mellé. Jól érzi magát, jól szórakozik. Röhögnek a fiúkkal, meg Kate-el. Meg van köztük az összhang, ismerik egymást régóta. Én csak ülök Tony mellett. Jól érzem magam, jókat nevetek, de nem nagyon tudok hozzászólni a dolgokhoz.
A másik asztalnál egyszer csak hatalmas üdvrivalgás, füttyögés. Nem látom, kinek örülnek ennyire, csak egy vörös hajat látok itt ott előbukkanni a tömegből. David is odanéz, majd összenéznek Tonyval... Mi a franc?
Szétnyílik a tömeg és egy vörös hajú nő lépked az asztal felé. Duci a csaj, de bomba jól néz ki. Fekete szűk nadrág van rajta, fekete toppal és fekete bőrkabát. Lábán magas sarkú fekete csizma. Olyan természetességgel mozog a magas sarkúban, mintha így született volna. Hosszú, vörös göndör haj, szeplők, és nagy mellek... igazi nő. Felénk közelít,Tony még nem vette észre.
- Apám! - kiált fel David - Azt a kurva élet!
Tony odanéz, ahova David. Figyelem az arcát, majd kiesik a szeme. A nő felénk tart, de a társaságból visszarángatja valaki. Egy pillanatra felénk néz, mosolyog és integet. Kate visszainteget. Szóval ismeri. Látom Tony arcán, hogy ő is.
Órák teltek el, a nő nem tűnt fel újra. Lassan éjfél van. A társaság táncolni ment a másik terembe. Csak David ül mellettem az asztalnál. Vele sem tudok miről beszélgetni. Kate jön vissza, fel van dobódva.
- Na? Kicsacsogtátok magatokat? - kérdi Kate-től.
- Naná. Mióta Brig elköltözött Berlinbe, nem nagyon dumálunk, csak messengeren. De az meg nem az igazi. Örülök, hogy végül eljött.
- Nem jön ide?
- Nem tudom, most leszakadt valahol.
Önkéntelenül is keresni kezdem a szememmel, és meg is találom. Tony-val beszélget. Nevetnek, látszik, hogy jó érzik magukat. Látom Tony testtartását... tetszik neki a nő.
- Ki ez a csaj? - kérdem.
- Tony egyik volt csaja. - feleli David. Akkor veszem észre, hogy Kate már nincs az asztalnál. - Nagy szerelem volt, csak Tony bepánikolt, és szakítottak. Brig Tony-nak a nagy Ő. Brig-nek meg Tony. Megvesznek egymásért, de Tony túl hülye ahhoz, hogy újrakezdje Brig-el. - Tony közeledik, lehuppan mellém, és megcsókol. Követelődzően. Mi a fene ez? Nem szokott ilyen lenni. A csaj eltűnt.
Elmúlt éjfél... a hangulat kezd laposodni, ahogy az emberek fáradnak. Kate és John már rég elmentek, mint ahogy a társaság nagy része. David még kitart. Elsétálok a bárpultig, még egy utolsó italért, aztán én is szólok Tony-nak, hogy menjünk. Ahogy az itallal a kezemben megfordulok, látom Tony leült az asztalhoz és csak néz valamit áthatóan, keresztül a helységen. Követem a tekintetét, és meglátom a csajt, ahogy egy faszival beszélget. Visszanézek Tony-ra, még mindig ugyanúgy bámulja a csajt. Nem tudja levenni a szemét róla. Észre sem veszi, hogy én ott állok, és figyelem. Kiesett neki a világ.
Hát ő az... az ő nevét motyogta Tony az ágyban. Most már tudom.
Hajnali 3-4 óra lehet. Kint állok az utcán Tony-val, David-re várunk. Hideg van, és esik a hó. Jó lenne már otthon lenni. Tony átölel.
- Hozzád, vagy hozzám? - kérdi sokat sejtetően.
- Én hozzám, Te hozzád. - válaszolom. Már nem akarok vele lenni. Ma este minden világos lett számomra.

- Mi a baj? - kérdi.
- Nem akarok veled lenni.
- Miért? - látom, hogy nem érti.
- Én ezt nem akarom folytatni Tony. Jó veled, meg minden, de ennek itt vége. Láttam, hogy néztél arra a lányra.
Minden porcikáddal őt szereted. És ő téged.
- De én veled vagyok.
- Mától nem. Menj, keresd meg. Mondd el neki mit érzel, és légy boldog.
Ő a te párod.
- Ne csináld már.
- Sajnálom Tony. - Ott hagyom Tony-t a hóesésben az utcán. Elsétálok az utcasarokig és ahogy befordulok megállok egy pillanatra. Visszafordulok, és óvatosan kilesek a kerítés mögül. Tony ott ácsorog az utcán, David-et várja. Ebben a pillanatban kilép a jóbarát, nyomában a vörös hajú lánnyal. Tony egy pillanatig csak áll, nézik egymást, aztán Tony magához húzza és megcsókolja. Hárman indulnak el nevetve, bohóckodva a másik irányba, miközben csendben hull a hó az új év első napján.

Soha többet nem láttam Tony-t.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagtukor.blog.hu/api/trackback/id/tr3414821270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása